Zasady dotyczące zwrotów
Jeśli rozmiar, kolor lub fason produktu okażą się nietrafione, w Olive.pl możesz wymienić lub zwrócić produkt w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki. Poniższe informacje znajdują się również na odwrocie formularza zwrotu dołączonego do przesyłki z zamówieniem.
WYMIANA PRODUKTU

ZWRÓĆ PRODUKT I ZŁÓŻ NOWE ZAMÓWIENIE
Zwróć produkt (informacje dotyczące zwrotu produktu znajdziesz poniżej) i złóż zamówienie, aby zarezerwować nowy produkt. Polecamy wybór bezpłatnej przesyłki Pocztą Polską (przedpłata). Jako formę płatności wybierz: "Wymiana produktu" (druga opcja na liście wyboru formy płatności).
- Nowe zamówienie wyślemy w ciągu 24-48 godzin od otrzymania przesyłki ze zwrotem.
- Wymiana produktu może potrwać łącznie od 4 do 10 dni roboczych (czas dostarczenia przesyłki do punktu obsługi zwrotu + obsługa zwrotu + czas dostarczenia przesyłki z nowym produktem).
- W automatycznym powiadomieniu o wpłynięciu zamówienia będzie widniała kwota do zapłaty. Zignoruj tę informację - do czasu otrzymania przesyłki z produktem od Ciebie zamówienie będzie widniało jako nieuregulowane.
Jeśli konieczna jest PILNA DOSTAWA zalecamy złożenie nowego zamówienia i opłacenie go (przedpłata na konto lub płatność przy odbiorze). Produkt z poprzedniego zamówienia odeślij jako zwrot (informacje dotyczące zwrotu znajdziesz poniżej). Dzięki temu będziemy mogli natychmiast zrealizować zamówienie, nie czekając na Twoją paczkę. Po otrzymaniu zwrotu przekażemy środki na podany numer konta.
ZWROT PRODUKTU

1. ZAPAKUJ PRODUKT I DOŁĄCZ FORMULARZ ZWROTU
Zapakuj produkt tak, aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu i dołącz wypełniony formularz zwrotu.
- Formularz znajdziesz w przesyłce z Twoim zamówieniem. Możesz go również pobrać tutaj.
- Nie trzeba dołączać dowodu zakupu (faktura VAT jest cały czas dostępna w systemie).
Wybrane produkty z naszej oferty ze względu na ich specyfikę i elementy usztywniane wysyłamy w kartoniku. Tego typu produkty prosimy odsyłać w kartoniku (np. w tym, w którym wysłaliśmy produkt). Produkty odesłane w elastycznym opakowaniu (kopercie/kopercie bąbelkowej/foliopaku) są zgniatane w transporcie, co powoduje zniszczenie produktu i obniżenie jego wartości. Z tego względu wybrane produkty wysyłamy wyłącznie w kartonowych pudełkach, które gwarantują, że produkt dotrze bezpiecznie do celu.
Jeśli masz zarejestrowane konto w Olive.pl, możesz w wygodny sposób wprowadzić zwrot, logując się na stronie sklepu (zamiast ręcznego wypełniania formularza).

2. ODEŚLIJ PRODUKT
Produkt odsyłasz na własny koszt. Polecamy wybór przesyłki rejestrowanej (np. paczka pocztowa), do której otrzymasz potwierdzenie nadania.
- Adres punktu obsługi zwrotów: Hurtownia Bielizny, ul. Wyszyńskiego 23, 62-200 Gniezno

3. ZWROT ŚRODKÓW
Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. zwrot świadczeń powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy.
- O wypłacie środków poinformujemy e-mailem.
Informacje dotyczące wymiany i zwrotu znajdziesz również w naszym Regulaminie (punkt 8.)