✔  BEZPŁATNA DOSTAWA W 24h       ✔   30 DNI NA WYGODNY ZWROT

SuperBezpieczneTM zakupy
SuperFair.Shop badge

Zwroty i wymiany

30 dni na zwrot lub wymianę

Jeśli rozmiar, kolor lub fason produktu okażą się nietrafione, w Olive.pl możesz wymienić lub zwrócić produkt w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki. Poniższe informacje znajdują się również na odwrocie formularza zwrotu dołączonego do przesyłki z zamówieniem:



ZWROT POPRZEZ SERWIS WYGODNE ZWROTY

Jak zwrócić produkty za pośrednictwem serwisu WygodneZwroty.pl za 12,99 zł?

Wygodne Zwroty
1

Zapakuj starannie produkt, aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu. Dołącz formularz zwrotu

Wybrane produkty z naszej oferty ze względu na ich specyfikę i elementy usztywniane prosimy odsyłać w kartoniku (np. w tym, w którym wysłaliśmy produkt). Dołącz wypełniony formularz, który znajdziesz w przesyłce z Twoim zamówieniem. Możesz go również pobrać tutaj. Nie musisz dołączać dowodu zakupu.

2

Nadaj swoją przesyłkę przez Wygodne Zwroty

Przejdź do formularza, w którym nadasz swoją przesyłkę. Otrzymasz kod zwrotu lub dokumenty przewozowe.

3

Wyślij paczkę w punkcie nadania

Skorzystaj z ponad 34 000 punktów nadania. Do wyboru masz Paczkomaty lub punkty takie jak: Żabka, Stokrotka, Auchan i inne.

4

Poczekaj na zwrot pieniędzy

Pieniądze zwrócimy Ci w ciągu 14 dni. Zwrot środków otrzymasz na numer konta podany w formularzu odstąpienia od umowy.



SAMODZIELNY ZWROT

Jak zwrócić produkt we własnym zakresie?

1

Wypełnij formularz zwrotu/wymiany

Formularz znajdziesz w przesyłce z Twoim zamówieniem. Przykładowy formularz możesz również pobrać tutaj.
Nie musisz dołączać dowodu zakupu (faktura VAT jest cały czas dostępna w systemie).

2

Zapakuj starannie produkt, aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu i dołącz formularz.

Wybrane produkty z naszej oferty ze względu na ich specyfikę i elementy usztywniane prosimy odsyłać w kartoniku (np. w tym, w którym wysłaliśmy produkt). Produkty odesłane w elastycznym opakowaniu są zgniatane w transporcie, co powoduje zniszczenie produktu i obniżenie jego wartości.

3

Nadaj przesyłkę

Produkt odsyłasz na własny koszt. Polecamy wybór takiej przesyłki, do której otrzymasz potwierdzenie nadania (np. paczka pocztowa, przesyłka kurierska itp.)

Adres punktu obsługi zwrotów:
Hurtownia Bielizny
ul. Wyszyńskiego 23
62-200 Gniezno

4

Poczekaj na zwrot środków

Pieniądze zwrócimy Ci w ciągu 14 dni od momentu odstąpienia od umowy. Zwrot środków otrzymasz na numer konta podany w formularzu odstąpienia od umowy.



WYMIANA PRODUKTU

Jak wymienić produkt?

1

Wypełnij formularz zwrotu/wymiany i odeślij produkt do wymiany

Informacje dotyczące zwrotu znajdziesz powyżej. Możesz skorzystać z serwisu Wygodne Zwroty lub odesłać produkt samodzielnie.

2

Złóż zamówienie, aby zarezerwować nowy produkt i jako formę płatności wybierz: "Wymiana produktu".

W automatycznym powiadomieniu o wpłynięciu zamówienia będzie widniała kwota do zapłaty. Zignoruj tę informację - do czasu otrzymania przesyłki z produktem od Ciebie zamówienie będzie widniało jako nieuregulowane.

3

Nowe zamówienie wyślemy w ciągu 24-48 godzin od otrzymania przesyłki ze zwrotem.

Pamiętaj, że wymiana produktu może potrwać łącznie kilka dni roboczych i czas ten jest zależny od tego jak szybko otrzymamy przesyłkę ze zwrotem (czas realizacji wymiany = czas dostarczenia przesyłki do punktu obsługi zwrotu + obsługa zwrotu + czas dostarczenia przesyłki z nowym produktem).

!

Potrzebna jest pilna wymiana?

W takiej sytuacji zalecamy złożenie nowego zamówienia i opłacenie go (przedpłata na konto lub płatność przy odbiorze). Produkt z poprzedniego zamówienia odeślij jako zwrot. Dzięki temu będziemy mogli natychmiast zrealizować zamówienie, nie czekając na Twoją paczkę, a po jej otrzymaniu zwrócimy środki na podany numer konta.




Informacje dotyczące wymiany i zwrotu znajdziesz również w naszym Regulaminie (punkt 8.)

pixel